Musti Groupin kolmas vuosineljännes oli yhtiön historian vahvin

Musti Group kertoo kasvattaneensa markkinaosuuttaan kaikilla markkinoilla ja saaneensa ennätysmäärän uusia asiakkaita. VESA MOILANEN / LEHTIKUVA

STT

Kotieläinkauppa Musti Groupin oikaistu liikevoitto ennen aineettomien hyödykkeiden poistoja ja arvonalentumisia kohosi heinä-syyskuussa 11,2 miljoonaan euroon vuoden takaisesta 10,1 miljoonasta eurosta.

– Olen iloinen koko Musti-tiimin puolesta voidessani kertoa, että viimeisin vuosineljännes oli vahvin konsernin historiassa, kertoo toimitusjohtaja David Rönnberg tiedotteessa.

Hänen mukaansa yhtiö on kasvattanut markkinaosuuttaan kaikilla markkinoilla ja voittanut ennätysmäärän uusia asiakkaita.

Musti Groupin liikevaihto kohosi 19 prosenttia 91,5 miljoonaan euroon. Myymälöiden määrä kasvoi 312:een 293:sta. Musti ja Mirri -myymälöitä toimii Suomen lisäksi Ruotsissa ja Norjassa.

– Odotan tilikautta 2022 luottavaisena, sillä markkinoiden signaalit ovat myönteisiä ja organisaatiomme on täynnä positiivista energiaa, Rönnberg sanoo.

Kommentoi

Mainos: Etelä-Suomen Sanomat

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty

Uutiskirje

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kahdesti päivässä arkisin ja kerran päivässä viikonloppuisin.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut