Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Talous

Alma Media paransi tulostaan vuoden toisella neljänneksellä – yhtiö kommentoi digitaalisten liiketoimintojensa kasvaneen kannattavasti

Alma Median liikevaihto pysyi liki ennallaan. LEHTIKUVA / MARTTI KAINULAINEN.

Mediayhtiö Alma Media paransi tulostaan 14,9 miljoonaan euroon vuoden toisella neljänneksellä. Vuotta aiemmin huhti–kesäkuun oikaistu liikevoitto oli 12,9 miljoonaa euroa. Liikevaihto pysyi liki ennallaan ja oli 88 miljoonaa euroa.

Oikaistu liikevoitto oli siten 16,9 prosenttia liikevaihdosta. Näkymä koko vuoden tuloksesta säilyy ennallaan.

Alma Media kertoo digitaalisten liiketoimintojensa kasvaneen edelleen kannattavasti vuoden toisella neljänneksellä. Toimitusjohtaja Kai Telanne kommentoi yhtiön muutoksen digitaaliseen liiketoimintaan näkyvän useilla liiketoiminta-alueilla.

– Raportointikaudella kasvoivat niin alueellisten medioiden digisisältömyynti kuin segmentin kaikkien medioiden digimainosmyynti, erityisesti sisältömarkkinointi ja mobiilimedian mainosmyynti, Telanne toteaa tiedotteessa.

STT
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi