Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Talous

Lahti Energia ulkoistaa osan asiakaspalvelustaan Elenialle

Asiakaspalvelupiste jatkaa Lahti Energian pääkonttorilla Lahdessa. Kuva: Anna-Kaisa Kojo

Lahti Energia siirtää ison osan asiakaspalvelustaan Elenia Palveluiden hoidettavaksi.

Ulkoistus koskee sähkön, lämmön ja kaasun myyntiin sekä jakeluun liittyvän asiakaspalvelua, laskutusta ja saatavien perintää.

Palvelukokonaisuuteen kuuluvat asiakkaiden puhelin-, sähköposti- ja internetpalvelut sekä asiakaspalvelupiste.

Ulkoistamisen yhteydessä 26. huhtikuuta Elenialle siirtyy neljätoista henkilöä vanhoina työntekijöinä.

Lahti Energian asiakkaiden kannalta asioinnissa ei tapahdu muutoksia. Yhteyden saa tutuista puhelinnumeroista, nettisivuilta ja palvelupisteestä.

Lue myös: Jos maidosta ja viljatuotteista tulee paha olo, ratkaisu on perustaa kahvila – näin syntyi Lahteen nuoren yrittäjän Puro Café
 

Asiakaspalvelupisteen toiminta Kauppakadun pääkonttorilla jatkuu Elenian hoitamana kahden hengen voimin. Siirtyvien varsinainen työpaikka on kauppakeskus Valon tiloissa, mutta siellä ei ole asiakkaille avointa palvelupistettä.

Tekninen asiakaspalvelu jää Lahti Energian hoidettavaksi.

– Yhteistyön avulla Lahti Energia kehittää asiakkuuksiensa hoitoa. Hyödynnämme Elenia Palveluiden erikoisosaamista energia-alan asiakaspalvelussa ja palveluprosesseissa, toteaa myyntijohtaja Matti Wallin.

Elenia Palvelut tuottaa yhteensä noin sadan hengen voimin asiakaspalvelua myös Jyväskylän Energialle, Tampereen Sähkölaitokselle, kaasujakeluyhtiö Aurikselle sekä Elenia-konsernille.

Kalle Puttonen
kalle.puttonen@ess.fi

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä sisältö on avoinna vain tilaajillemme.

Lue 2 viikkoa ilmaiseksi

Oletko jo käyttänyt ilmaisen tutustumisjaksosi?

Tilaa ESS Verkko nyt 4 kk vain 10 € / kk

(norm. 14,50 € / kk)

Oletko jo tilaaja?

Suosittelemme

Kommentit comments

Näitä luetaan nyt

Näitä luetaan

Paikallismediat

Lue seuraavaksi X

Juttu jatkuu mainoksen jälkeen