Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Päijät-Häme

Mainostoimisto avuksi Lahden kampuksen markkinointiin – tarkoitus luoda "Niemen henki ja yhtenäinen kaupunginosabrändi"

Lahden ammattikorkeakoulu muutti Iskun tehdaskiinteistöön saneerattuihin tiloihin syksyllä. Kuva: Pirjo Kamppila

Lahden kaupunki turvautuu asiantuntija-apuun Niemen uuden kampusalueen markkinoinnissa. Kaupunki tilaa kampuksen markkinointikonseptin Mainostoimisto REDiltä 24 202 euron hankintahinnalla.

Tarjouksen markkinointikonseptin laatimisesta teki myös lahtelainen Näkemystehdas MBE, mutta helsinkiläisen REDin tarjous arvioitiin valintakriteereiden perusteella vahvemmaksi.

Markkinointikonseptissa on tarkoitus luoda "Niemen henki" ja "yhtenäinen ja yhdistävä kaupunginosabrändi, mikä nostaa Niemen profiilia opiskelu- ja tutkimusympäristönä ja Lahden profiilia uutena yliopistokaupunkina". Alueen tunnettuutta ja henkeä aiotaan rakentaa tekojen ja tapahtumien kautta.

Niemen teollisuusalue uudistui syksyllä, kun Iskun tehtaaseen Mukkulankadun varteen valmistui moderni kampus. Kampuksen toisen osan muodostaa Lahden Tiedepuiston kiinteistö Niemenkadulla. Kampuksella toimivat Helsingin yliopisto, Lappeenrannan–Lahden teknillinen yliopisto LUT sekä LUT-konserniin kuuluva Lahden ammattikorkeakoulu.

Lahdessa on yhteensä noin 6 600 yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijaa.

Vili Uuskallio
vili.uuskallio@ess.fi
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi