Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Päijät-Häme

Vastaanottotoiminnan johtaja Minna Jussila lähetti avoimen kirjeen Lahden kaupungin johdolle: "Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita ihmisiä"

SPR:n Hämeen piirin vastaanottotoiminnan johtaja Minna Jussila. Kuva: Viena Kytöjoki

Suomen Punaisen Ristin Lahden vastaanottokeskus ja tehostetun tuen yksikkö muuttavat Hennalasta Ahtialaan.

Hämeen piirin vastaanottotoiminnan johtaja Minna Jussila kertoo avoimessa Lahden kaupungin johdolle suunnatussa kirjeessään faktoja vastaanottokeskuksen ja turvapaikanhakijoiden tehostetun tuen yksikön toiminnasta.

- Me tulemme kertomaan asiakkaillemme alueesta, jossa toimisto sijaitsee ja informoimme myös kuntalaisten peloista ja siitä, miten tulee käyttäytyä. Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita ihmisiä, jotka eivät halua aiheuttaa ongelmia, kirjoittaa Jussila.

- Me myös tunnemme kaikki asiakkaamme ja siihen työmme perustuu. Mikäli asiakas ei käyttäydy sovitusti tai aiheuttaa ongelmia, on meillä mahdollisuus siirtää hänet toiseen keskukseen.

Lue koko kirje Lahden kaupungin verkkosivuilta.

Aleksi Sammalisto
aleksi.sammalisto@ess.fi
Tämä sisältö on avoinna vain tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS Verkko Plus 1 kk vain 7,90 € (norm. 14,50 €) ja pääset käsiksi kaikkiin Etelä-Suomen Sanomien maksullisiin sisältöihin.

Tilaa tästä 1 kk 7,90 €

Oletko jo tilaaja?

Kommentit comments
Tilaa ilmainen ESS.fi uutiskirje Saat kiinnostavimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi X