Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Päijät-Häme

Lahden kaupunkibrändi sai uuden ilmeen - tunnistatko kaikki rakennukset?

Lahden kaupunki otti käyttöönsä uuden visuaalisen ilmeen.

​Uuden kaupunkibrändin visuaalinen ilme perustuu keskeisistä kaupunkikuvallisista elementeistä luotuihin ikoneihin ja tuttuun Lahti-fonttiin. Päivitetyssä logossa näkyvät muun muassa hyppyrimäki ja kaupungintalo. Lahti-logo säilyy kaupungin näkyvimpänä tunnuksena. Kaupungin käyttämät päävärit ovat sininen ja vihreä.

Brändityön johtoajatuksena on ollut se, että tulevaisuuden Lahti tunnetaan asukkaidensa aktiivisesti kehittämänä kaupunkina, jossa vaikutetaan, osallistutaan ja luodaan yhdessä uutta.

Brändityötä on tehty yhdessä helsinkiläis-lahtelaisen mainostoimiston Redlandin kanssa. Brändityö aloitettiin sen jälkeen, kun Lahti ja Nastola yhdistyivät. Se tukee viime keväänä hyväksyttyä kaupungin strategiaa.

Piia Kujala
piia.kujala@mediataloesa.fi
@
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi