Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Kulttuuri ja viihde

Lahtelainen Luhta lähti Musiikkimuseo Famen tukijaksi - samalla se ottaa jalansijaa uudessa kauppakeskus Triplassa

Toimitusjohtaja Vesa Luhtasen mukaan Luhta lähti mukaan museohankkeeseen varhaisessa vaiheessa. Kuva: Ronja Koskinen

Lahtelainen urheiluvaatevalmistaja Luhta on tuttu urheilusponsoroinnista, mutta nyt se laajentaa kulttuurin alalle.

Luhta on Musiikkimuseo Famen kaupallinen pääyhteistyökumppani. Luhta Sportsware Companyn toimitusjohtajan Vesa Luhtasen mukaan Luhta lähti museohankkeeseen jo varhaisessa vaiheessa.

– Etenkin kun museo tuli kauppakeskus Triplan yhteyteen, mukaan lähteminen tuntui sopivalta ajatukselta, Luhtanen sanoo.

Luhta on avannut Triplaan kolmen vaatebrändin liikkeet.

Tilaisuuksia asiakkaille

Mitä Luhta sitten toivoo museoyhteistyöltä? Vesa Luhtanen uskoo, että Fame kiinnostaa niin Luhdan tukkumyynti- kuin kuluttaja-asiakkaita.

– Meille tulee tukkumyyntiasiakkaita ulkomailta. Famessa on mahdollista järjestää tapahtumia ja yksityistilaisuuksia.

Luhtasen mukaan asiakkaiden joukossa on aina niitä, joita voisi kiinnostaa vaikka virtuaalikaraoke.

– Kävin katsomassa, kun museossa vedettiin karaokea. Siinä pakostikin eläytyi mukaan, sanoo museoon keskiviikkona tutustunut Luhtanen.

Luhta on myös yksi museon omistajista. Tarkkaa omistusosuutta tai sijoituksen suuruutta Luhtanen ei kerro.

– Olemme mukana pienellä osuudella, enemmän tukijan roolissa.

– Toivon kovasti, että koko kauppakeskus lähtee hyvin liikkeelle ja myös kantaa pitkälle.

Millamari Uotila
millamari.uotila@ess.fi
@
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi