Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Kotimaa

George Clooney hurmasi bisnesväen ja kertoi, ettei innostu henkilöbrändäämisestä: "Ihmisen ei pitäisi olla brändi"

Näyttelijä George Clooney puhui Nordic Business Forumissa tarinankerronnasta, brändäämisestä ja perinnöstä, jonka jätämme jälkeemme. Kuva: Johanna Erjonsalo

Nordic Business Forumin tunnelma sähköistyi, kun lavalle esteli amerikkalainen näyttelijähurmuri George Clooney, tapahtuman kuuluisin ja varmasti odotetuin vieras.

Clooney ampui heti osuutensa aluksi alas ajatuksen itsensä brändäämisestä.

– Mielestäni ihmisen ei pitäisi olla brändi. En ajattele niin. Se on vaarallista ihmiselle, Clooney sanoi.

Clooney kertoi pitävänsä henkilöbrändäämistä enemmän siitä, että ihminen yrittää vaikuttaa asioihin ja uskoo niihin.

– Täytyy valita taistelunsa. Mennä pahojen perään ja niiden perään, joilla on valtaa, Clooney sanoo.

Ja "varsinkin silloin", kun ei voi voittaa, koska isot muutokset eivät tapahdu hetkessä.

Clooney on muun muassa näyttelijä, tuottaja ja ohjaaja. Yhä enemmän myös yhteiskunnallinen vaikuttaja. Ja kiistatta henkilöbrändi.

Nordic Business Forumissa Clooney puhui yleisölle tarinankerronnasta, brändäämisestä ja perinnöstä, jonka jättää jälkeensä.

Keskustelu bisnesfoorumin päälavalla vaihtui kepeästä vakavaan ja takaisin kevyempään.

Clooney mainitsi useita kertoja myös vaimonsa, ihmisoikeusjuristi Amal Clooneyn. Muun muassa silloin, kun häneltä kysyttiin suurinta innoituksen lähdettään.

Iida Tiihonen / Uutissuomalainen
@
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Jatka lukemista LTV:n tarjoamana 2 vk maksutta!

Tilaa ESS VerkkoPlus 2 viikoksi maksutta ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa 2 vk maksutta

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi