Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Moottoriurheilu

MM-Ralli ja Mediatalo Keskisuomalainen yhteistyöhön – myös ESS julkaisi ralliraamatun ilmaisena digiversiona

Tämän vuoden Suomen MM-ralli ajetaan Jyväskylässä 1. -4. elokuuta. Kuva: Armi Salonen

Mediatalo Keskisuomalainen toteuttaa tänä vuonna Suomen MM-rallin virallisen Kisaoppaan.

Tulevana kesänä autourheilukansa pääsee nauttimaan MM-rallin kattavasta infopaketista kahdessa muodossa; sekä maksuttomana digitaalisena näköislehtenä että edullisena tabloid-muotoisena printtiversiona.

Julkaisuista löytyy kaikki oleellinen Suomen MM-rallista entistä havainnollisemmassa ja selkeämmässä muodossa aina reitti- ja aikataulutiedoista kilpailija- ja oheistapahtumaesittelyihin, lähestymis- ja katselupaikkaohjeisiin sekä muuhun olennaiseen rallitietoon, jonka avulla tapahtuman pääsee ottamaan haltuun monipuolisemmin kuin koskaan ennen.

Kisaopas luettavissa maksutta verkossa

MM-rallin virallinen Kisaopas tarjotaan maksutta KSML.fin kautta näköislehtenä. MM-rallin kisakattaus julkaistaan tabloid-muotoisena printtiversiona, jota myydään kahden euron hintaan valtakunnallisilta Neste-asemilta 23.7. alkaen, Neste Rallin virallisesta lippupisteestä Jyväskylästä, Original Sokos Hotel Alexandrasta, sekä tapahtuman aikana 1.-4.8. Jyväskylän Paviljongin kilpailukeskuksen myyntipisteestä.

Neste Rallin promoottorin Jani Backmanin mukaan digitaalisuuden perusteena on se, että yleisöä halutaan palvella entistä monipuolisemmin. Samalla tapahtuma tuodaan koko kansan ulottuville.

- Digitaaliseen maailmaan astuminen ja maksuttoman sisällön tarjoaminen ovat tietoisia vastuullisuus- ja asiakaskokemusvalintoja. Tarjoamalla virallisen kisaoppaan kahdella eri media-alustalla ja tavoittavan digiverkoston kautta, pääsemme samalla kehittämään julkaisua sekä viestimään siitä, että MM-ralli on ennen kaikkea koko kansan ralli, joka tarjoaa jokaiselle jotakin, Backman kertoo.

Keskisuomalainen Neste Rallin ykkösmedia

Keskisuomalaisen toimitustiimin kokoamat taustatarinat ja haastattelut lisäävät oman viihdyttävän mausteensa MM-rallin Kisaoppaaseen. Julkaisun ympärille tullaan rakentamaan yhdessä myös kiinnostavia, maksuttomia lisäsisältöjä videoiden ja informatiivisten taustatietojen muodossa.

Perinteikäs kaksikielinen toteutus palvelee edelleen suomalaisen rallifanin ohella myös kansainvälisiä kisakävijöitä.

– Mediatalo Keskisuomalainen on innostunut uudesta yhteistyöstä Suomen MM-rallin kanssa. Olemme olleet mukana ralleissa eri tavoin jo vuosikymmeniä ja nyt entistäkin tiiviimmin. Ralli toimii vahvasti konsernin medioiden alueella, yhteistyö on siten hyvin luontevaa, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.

Kisaopas julkaistaan digitaalisena näköislehtenä viidessä Mediatalo Keskisuomalaisen mediassa: Helsingin uutiset, Etelä-Suomen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat ja Tamperelainen. Yhteensä näiden medioiden tavoittavuus on 3,1 miljoonaa lukijaa (FIAM).

– Toivon että kisaopas tavoittaa tänä vuonna uusia yleisöjä, joille pääsemme yhdessä kertomaan mitä kaikkea Suomen suurin vuosittainen urheilutapahtuma tarjoaa, Kangaskorpi sanoo.

Ruska Paronen
ruska.paronen@ess.fi
@
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Aiheet:

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Näitä luetaan nyt

Paikallismediat

Lue seuraavaksi