Huonekalukaupan mainonta karkasi käsistä jo 20 vuotta sitten – Lahdessakin vaikuttava Stemma ui vastavirtaan
Lahden Stemma-kauppias lähti vastaiskuun, koska asiakkaat ovat tottuneet suuriin prosentteihin.
Alennusmyynti on perinteinen tapa myydä loppuun kausitavara tai muuten vain tyhjentää varastoa. Alennusmyynnin markkinoinnilla on tiukat säännöt, mutta esimerkiksi huonekalukaupassa tuntuu olevan silti jatkuvasti jonkinlainen erikoiskausi.
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.
Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk
Digitilauksen sisältö
- ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu