Kansa pääsee pian ääneen, kun Lahden, Kärkölän ja Iitin sote-palveluita kehitetään – "Tärkeää on, että saadaan aitoa ja kriittistä palautetta"

Kansalaisten ääni halutaan kuuluviin Lahden, Iitin ja Kärkölän sosiaali- ja terveyspalveluita tuottavassa Harjun terveys oy:ssä. Kansalaisnäkökulmaa edustaa asiakasraati, joka aloittaa syksyllä toimintansa.

Mainos: Lahden kaupunki

Haluatko lukea koko jutun?

Tutustu digiin 2 vk maksutta ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tutustu 2 vk maksutta! Tilaa 2 vk maksutta + 8 vk 4 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi