Koeajo | Hyundai Ioniq 5:lla ajanut toimittaja nautti kepeästä ajotuntumasta, mutta kaipasi takalasin pyyhkimiä

Nelivetoinen auto selvittää luotettavaan tyyliin haastavat kelit ja liikahtaa tarvittaessa yllättävän kepeästi yli 2 000 kilon massaansa nähden.

Takavetoiset autot ovat tehneet paluun sähköautojen maihinnousun mukana. Moni Suomessa myytävistä uutuusmalleista tulee aluksi takavetoisena, kunnes mallisto täydentyy nelivetoisella versiolla.

Mainos: Lahden kaupunki

Haluatko lukea koko jutun?

Tutustu digiin 2 vk maksutta ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tutustu 2 vk maksutta! Tilaa 2 vk maksutta + 8 vk 4 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi