Tappiollisen tuloksen tehnyt Harjun terveys tuotti paljon palveluja ensimmäisenä vuotena – "Järjestäjänä olemme tyytyväisiä", kommentoi toimitusjohtaja Marina Erhola
Asiakkaat antoivat Harjun terveydelle hyvät arviot. Tekstiviestipalautteita kertyi 27 000.
Keskellä pandemiaa aloittaneen Harjun terveyden ensimmäisen toimintavuoden luvut näyttävät hyviltä: hoidon saatavuus on parantunut, erikoissairaanhoidon ja Akuutti24:n käynnit ovat vähentyneet ja digiklinikan käyntimäärät kasvaneet.
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.
Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk
Digitilauksen sisältö
- ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu