Tappiollisen tuloksen tehnyt Harjun terveys tuotti paljon palveluja ensimmäisenä vuotena – "Järjestäjänä olemme tyytyväisiä", kommentoi toimitusjohtaja Marina Erhola

Asiakkaat antoivat Harjun terveydelle hyvät arviot. Tekstiviestipalautteita kertyi 27 000.

Keskellä pandemiaa aloittaneen Harjun terveyden ensimmäisen toimintavuoden luvut näyttävät hyviltä: hoidon saatavuus on parantunut, erikoissairaanhoidon ja Akuutti24:n käynnit ovat vähentyneet ja digiklinikan käyntimäärät kasvaneet.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi