Luhta otti vastuullisuuden vakavasti – lyhyessä ajassa syntyi vastuullisuusstrategia, joka meni jo käytäntöön

Luhta otti systemaattisen lähestymistavan vastuullisuuteen, kun raportit antoivat huonoja pisteitä.

Lahtelainen vaatekonserni Luhta on saanut viime vuosina vähemmän mairittelevaa julkisuutta vastuullisuusarvioinneissa. Eetti ry:n kansainvälisin kriteerein toteutetussa Ränkkää brändi -raportissa Luhdan brändit jäivät kokonaan nollille vuonna 2020.

Mainos: Etelä-Suomen Sanomat

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi