Moni käyttäjä suosittelisi Lahden Palvelutoria muille

Julkisia palveluita kokoava Lahden Palvelutori on kerännyt aiempaa parempaa palautetta käyttäjiltään, Lahden kaupunki tiedottaa. Kaksi vuotta sitten käynnistynyt palvelualusta toimii Kauppakeskus Triossa.

Marraskuussa 2021 lähes 250 Palvelutorin asiakasta arvioi asiointikokemustaan. Suositteluindeksi nousi vuodesta 2020 ja oli nyt 73, kun se vuotta aiemmin oli 59. Tiedotteen mukaan jo vuoden 2020 arvo oli erinomainen.

Palvelutorin tiloissa toimivat esimerkiksi useat Lahden kaupungin palveluiden asiointi- ja neuvontapisteet, TE-palveluiden ohjaus, Kelan sähköisen asioinnin palvelupiste, Lahden seudun kuntakokeilu sekä Lahden Talot.

Palvelutorin toimintaa on laajennettu hiljalleen kahden viime vuoden aikana. Esimerkiksi tapahtumien käytössä olevia tiloja on kasvatettu. Laajentuminen on yhä kesken.

Lahden palvelutorilla vuodessa yli 170 000 asiakasta, tilat laajenevat kesäksi

Mainos: Etelä-Suomen Sanomat

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kahdesti päivässä arkisin ja kerran päivässä viikonloppuisin.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut