Lunawood brändäsi itsensä huipulle – kovaa kasvavan lahtelaisfirman tuote paistattelee huippuarkkitehtien töissä

Lunawoodin markkinointijohtaja Maija Masalinin kädessä on yhtiön tuore voittotuote, Triple-paneeli. Oikealla toimitusjohtaja Arto Halonen. Kai Sinervo

Kun lahtelaisesta Lunawoodista on uutisia, ne ovat yleensä kilpailuvoittoja: Lunawoodin toimittamaa puuta on käytetty milloin missäkin päin maailmaa kohteissa, jotka ovat voittaneet design- ja arkkitehtuurikilpailuja.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • ESS.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi