Päijät-Soten asiakkaat saaneet aiheettomia laskuja perintätoimistolta

ESS

Noin 600 Päijät-Soten asiakasta on saanut aiheettomia laskuja perintätoimistolta. Aiheeton perintäviesti johtuu laskuoperaattorin virheestä.

Päijät-Soten taloushallinnon palveluja tuottavan Provincian mukaan ongelma liittyy 4.–6. elokuuta muodostuneisiin laskuihin, jotka eivät ole siirtyneet operaattorin järjestelmästä verkkopankkiin. Provincia korjaa ongelmaa parhaillaan.

Aiheettoman perintäviestin saaneen asiakkaan ei tarvitse reagoida asiaan, sillä kirjeet mitätöidään.

Asiakkaat, jotka eivät ole vielä maksaneet laskua, saavat aiemman laskun tilalle uuden laskun, joka menee myös suoraveloitusasiakkaille.

Jo laskun maksaneiden asiakkaiden osalta asia on puolestaan kunnossa.

Perintää koskevissa tiedusteluissa voi olla yhteydessä Provincian maksuntarkkailuun numeroon 03 821 4019 tai sähköpostitse osoitteeseen maksuntarkkailu@provincia.fi.

Aiheettoman perintäkirjeen saaneille Päijät-Soten asiakkaille hyvityslasku viikon kuluessa

Kommentoi

Uutiskirje

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kahdesti päivässä arkisin ja kerran päivässä viikonloppuisin.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut