Koronaepidemia vaikuttaa asiakaspalveluunkin - Osuuskauppa Hämeenmaan S-Pankki- ja Asiakasomistajapalvelupisteissä voi asioida ensi viikosta alkaen vain ajanvarauksella

Osuuskauppa Hämeenmaa perustelee ratkaisua koronaturvallisuussyillä. Kuvituskuva. Risto Hämäläinen

Oskari Valtonen

Osuuskauppa Hämeenmaan Asiakasomistajapalvelu- ja S-Pankki-pisteissä voi asioida ensi viikosta alkaen pelkästään ajanvarauksella. Ratkaisua perustellaan alueosuuskaupan tiedotteessa koronaturvallisuussyillä.

Ainoan poikkeuksen palveluihin tekevät pankkipisteiden kassapalvelut, joita saa ilman ajanvarausta arkisin kello 10–12. Kassapalveluihin kuuluvat käteisnostot ja -talletukset, pankkitunnusten tilaukset sekä saldokyselyt. Muiden pankkiasioiden hoitamiseen tarvitaan ajanvaraus, joka onnistuu osoitteessa www.s-pankki.fi/ajanvaraus.

Hämeenmaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteet palvelevat asiakkaita Prisma Holmassa ja Launeella Lahdessa.

– Päädyimme tällaiseen ratkaisuun siitä syystä, että haluamme lisätä asiakkaidemme ja oman henkilöstömme turvallisuutta alueemme heikentyneessä koronatilanteessa. Heidän terveytensä on meille ehdottoman tärkeää, ja teemme parhaamme estääksemme koronaviruksen leviämistä, Hämeenmaan pankkitoiminnan esimies Matti Maalehto kertoo tiedotteessa.

Hämeenmaa jatkaa isoja investointejaan Päijät-Hämeeseen

Korona kuritti, mutta Hämeenmaa ylsi silti huipputulokseen

Monialaisuus pelasti Hämeenmaan koronavuoden – osuuskauppa teki historiansa parhaan tuloksen

Kommentoi

Uutiskirje

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kerran päivässä.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut