Lahtea markkinoidaan nyt kotimaan matkailijoille

Katja Pyörälä

Lahden matkailumahdollisuuksia suunnataan kotimaan matkailijoille lähiviikkoina erityisesti pääkaupunkiseudulla. Matkailijoille Lahtea esitellään erityisesti järvi- ja harjumaisemat etusijalla.

Päijät-Hämeen matkailualan yrittäjät tekevät yhteistyötä, jotta täällä ensi kertaa lomailevat ihastuisivat alueeseen: "Meidän pitää hurmata heidät"

Viestintä on osa Visit Finlandin seudullisen matkailun brändiuudistusta. Uudistuksessa Suomi on jaettu neljään suuralueeseen: pääkaupunki, saaristo, Järvi-Suomi (Lakeland) ja Lappi. Lahti kuuluu Järvi-Suomen alueeseen.

Korona-ajan vuoksi Visit Finlandin seudullisen matkailun brändin markkinointia ei suunnattu alkuperäisen suunnitelman mukaan ulkomaille. Nyt kohderyhmänä ovat normaalioloissa ulkomailla matkaavat suomalaiset.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Tilaa uutiskirje

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kerran päivässä.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.