Lahtea markkinoidaan nyt kotimaan matkailijoille
Lahden matkailumahdollisuuksia suunnataan kotimaan matkailijoille lähiviikkoina erityisesti pääkaupunkiseudulla. Matkailijoille Lahtea esitellään erityisesti järvi- ja harjumaisemat etusijalla.
Viestintä on osa Visit Finlandin seudullisen matkailun brändiuudistusta. Uudistuksessa Suomi on jaettu neljään suuralueeseen: pääkaupunki, saaristo, Järvi-Suomi (Lakeland) ja Lappi. Lahti kuuluu Järvi-Suomen alueeseen.
Korona-ajan vuoksi Visit Finlandin seudullisen matkailun brändin markkinointia ei suunnattu alkuperäisen suunnitelman mukaan ulkomaille. Nyt kohderyhmänä ovat normaalioloissa ulkomailla matkaavat suomalaiset.
Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.