Nordean Lahden konttorit siirtyvät palvelemaan henkilöasiakkaitaan ainoastaan ajanvarauksella tiistaista 14. huhtikuuta lähtien. Asiakkaiden määrää sisätiloissa säädellään, ja konttoriasiointia suositellaan vain akuuteissa asioissa.
Tapaamiset hoidetaan lähtökohtaisesti verkko- ja puhelintapaamisina. Riskiryhmien ja erityistä tukea tarvitsevien asiakkaiden asiointi turvataan siten, että he voivat varata ajan konttoriin asiakaspalvelusta. Muutokset ovat voimassa toistaiseksi.
– Konttoreissa asiointi on vähentynyt viime viikkoina jopa 80 prosenttia ja olemmekin siirtäneet konttoreissa tapahtuvan palvelun painopistettä etä- ja puhelinpalveluihin, Lahden toimipaikanjohtaja Kari Lind kertoo.
Maksupalvelukuoria voi tilata itselleen tai läheiselleen soittamalla asiakaspalveluun. Käteistä voi nostaa automaateilta sekä pankkikortilla myös K-kauppojen ja Tokmannien kassoilta ja R-kioskeista. Lisäksi Postiin voi tilata käteistä rahaa.