Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mikä on sähkön tuntihinta nyt? Seuraa tästä

Lukijalta | Harjun terveys vastaa: Suun terveydenhuollon kehittäminen jatkuu

Nimimerkki "Pettynyt asiakas" kertoi Etelä-Suomen Sanomissa 7.2. julkaistussa mielipidekirjoituksessa kokemuksistaan Harjun terveyden suun terveyden palveluista.

Haluan pahoitella, ettemme ole onnistuneet palvelemaan asiakastamme hyvin. Samalla kiitän palautteesta, joka mahdollistaa toimintamme kehittämisen. Yksittäinen tapaus meidän on aina tutkittava yksilöllisesti, ja pyydämmekin nimimerkillä kirjoittanutta asiakastamme olemaan yhteydessä Harjun terveyteen tapahtuneen selvittämiseksi.

Hoidamme Harjun terveydessä vuositasolla 73 000 suun terveydenhuollon asiakaspuhelua ja yli 115 000 suun terveydenhuollon asiakaskontaktia. Jokainen kohtaaminen asiakkaidemme kanssa on meille tärkeä, ja jatkamme tinkimätöntä työtämme palveluidemme kehittämiseksi.

Kirjoittaja on Harjun terveyden johtava hammaslääkäri.