Lukijalta: Järkyttävää viranomaistoimintaa eli asiakkaan heitteillejättöä

Aini Louko

Juuri seikkailimme verottajan chatissa, eikä palvelurobotti osannut vastata yhteenkään kysymykseemme, toisti vain, että ei ymmärrä vielä tätäkään asiaa, mutta oppii koko ajan lisää. Järkyttävää viranomaistoimintaa eli asiakkaan heitteillejättöä.

Robotti tarjosi puhelinnumeroa, joka oli maksullinen jo jonotusajalta. Siellä oli jo kymmenen meitä edellä jonottamassa ihmeellisessä äänimaailmassa, joka saattoi olla luontoääni tai jonossa edellä olevien huokailua ja hammastenkiristelyä.

Kommentoi

Tilaa uutiskirje

Tilaa ESS.fi-uutiskirje, saat Päijät-Hämeen ajankohtaiset ja kiinnostavimmat uutiset sähköpostiisi kerran päivässä.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut