Mainos: POP Pankki Lammin Osuuspankki

Asiakkaat arvostavat POP Pankki Lammin Osuuspankin henkilökohtaista palvelua

Pankeilta toivotaan yhä enemmän henkilökohtaista otetta sujuvan digitaalisen tarjonnan lisäksi. Korona-aika on kasvattanut henkilökohtaisen ja sujuvan pankkiasioinnin suosiota. POP Pankki -ryhmään kuuluva Lammin Osuuspankki on vastannut tähän toiveeseen, vuonna 2020 se valittiin Suomen parhaaksi palvelupankiksi.

POP Pankki Lammin Osuuspankin Lahden konttorilla asiakkaita palvellaan joustavasti ja nopeasti. Henkilökohtainen palvelu on saanut kiitosta erityisesti yritysasiakkailta. Kuvassa vasemmalla rahoitusasiantuntija Anu Etu-Sihvola, keskellä palvelupäällikkö Heidi Tolonen, oikealla pankinjohtaja Sari Rekola.

Mainos | Menestys pohjautuu EPSI Ratingin pohjoismaiseen tutkimukseen, joka mittaa pankki- ja rahoitusalan asiakastyytyväisyyttä. Voitto oli POP Pankin yhdeksäs kymmenen vuoden ajalta. Viime vuosi oli myös Lammin Osuuspankin Lahden konttorin 20:s juhlavuosi.

– On hienoa tulla palkituksi asiakkaiden palautteiden nojalla. Haluamme palvella asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti ja tuntuu, että olemme onnistuneet siinä hyvin, sanoo Lahden POP Pankin johtaja Sari Rekola.

– Moni asiakas on siirtynyt meille isoista pankeista, ystävän tai tuttavan suositusten perusteella.

– Pankillamme on hyvä imu. Henkilökohtainen hyvä palvelu ja sen nopeus miellyttää monia, kertoo Rekola.

– Ensimmäinen puhelu konttoriimme muodostaa usein sen tärkeän ensikontaktin.

Henkilökunnan tavoittaa POP Pankissa nopeasti ja suoraan.

– Meillä on suorat puhelinnumerot ja sähköpostiyhteydet henkilökuntaamme, mikään ei mene eri keskusten kautta.

Tehokas ajankäyttö on yrittäjien mieleen

POP Pankin ovat ottaneet omakseen eritoten pienet ja keskisuuret yritykset. Lainat, lainaturva ja rahastot ovat ovat POP Pankin suosituimpia palveluita niin yrittäjien kuin henkilöasiakkaidenkin keskuudessa. Yrittäjille suunnattuihin palveluihin kuuluvat maksuliikennepalvelut, rahoituspalvelut, säästämisratkaisut ja vakuutukset.

– Monet yritysasiakkaat ovat kiireisiä, joten he arvostavat pitkiä palveluaikojamme ja henkilökohtaista palvelun otetta. Luoksemme pääsee varaamalla oman palveluajan, aikoja löytyy aikaisesta aamusta aina alkuiltaan saakka. Tapaamisissa pyrimme hoitamaan paljon asioita kerralla. Tehokas ajankäyttö ja hyvä henkilökohtainen palvelu ovat monen yrittäjän mieleen, tietää palvelupäällikkö Heidi Tolonen, joka toivottaa myös uudet asiakkaat tervetulleeksi tutustumaan palveluihin.

Monipuoliset palvelut

Pakolliset tapaamiset hoidetaan nyt konttorilla ja muuten suositaan etätapaamisia videoyhteydellä. POP Pankki pääsee lähelle asiakasta myös digitaalisesti.

– Lainaneuvottelut voidaan käydä myös netissä. Meillä on hyvät ja toimivat netti- ja videoyhteydet. Koronan myötä tästä on tullut hyvin suosittu palvelumuoto, toteaa rahoitusasiantuntija Anu Etu-Sihvola.

Digitaalinen aika ei ole kuitenkaan syrjäyttänyt POP Pankissa käteispalveluita. Kassapalvelut toimivat kolmena päivänä viikossa, kymmenen ja yhden välillä. Muutoin arkisin voi varata oman palveluajan.

– Henkilökuntamme muodostuu moniosaajista, toteaa Etu-Sihvola.

– Viikko ja kuukausipalaverit, kurssit ja asiantuntijoiden luennot pitävät yllä tekijöidensä työhyvinvointia ja ammattitaitoa.

– Me emme huku asiakaspalvelussa massaan, vaan me erotumme, iloitsee pankinjohtaja Sari Rekola.

Pankinjohtaja Sari Rekola iloitsee työstään kotimaisessa pankissa, jossa asiakassuhteet jatkuvat sukupolvelta toiselle.

Kotimainen ja paikallinen pankki

POP Pankit ovat suomalaisia ja itsenäisiä pankkeja, jotka tekevät omat päätöksensä. Pankin missiona on edesauttaa asiakkaiden taloudellista hyvinvointia, vaurastumista ja paikallista menestymistä. Pankissa on hyvää ja hyödyllistä paikallisosaamista, jota käytetään asiakkaiden hyödyksi.

– On minulle suuri ilon aihe olla kotimaisessa pankissa töissä. Hyvä palvelu on luonut meille läheisiä asiakaskontakteja ja uskollisia asiakkaita. Useasti siirrymme mukana sukupolvelta toiselle. Jaamme asiakkaiden kanssa monet ilot ja surut, olemme mukana koko elämänkaaren, Rekola mainitsee.  

Korona-aikana on tullut entistä enemmän selväksi se, miten tärkeitä hyvät pankkisuhteet ovat.

Osa asiakkaista maksaa nyt lainoistaan vain korkoja, ja monet asiakkaat ovat saaneet apua lainaturvasta muuttuneessa elämäntilanteessa.

– Työmme on auttaa asiakasta selviytymään arjessa. Haluamme tehdä työmme hyvin. Hyvä sana kulkee ja saavuttaa monia, kiteyttää pankinjohtaja Sari Rekola.

POP Pankki Lammin Osuuspankki, Lahden konttori

www.poppankki.fi/lammin-osuuspankki

Aleksanterinkatu 7, 15110 LAHTI

Puh. 010 548 6020

Kassapalvelut ja ovet avoinna ma, ke ja pe 10.00-13.00. Muissa pankkiasioissa palvelemme ajanvarauksella sopimuksen mukaan. Puhelinpalvelu avoinna ma-to 10.00-16.30 ja pe 10.00-15.30.