Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Mielipide

Lukijalta

VR vastaa Timo Räihälle lipun ostoon

Kuva: Armi Suojanen

Timo Räihä kertoi Lahden asemalla kokemistaan ongelmista junalipun ostamiseen liittyen.

Lahden asemalla on yhteensä neljä lippuautomaattia, joista kaksi odottaa parhaillaan uutta lipputulostinta. Maanantaiaamuna kahdessa muussa automaatissa kyse on ollut yksinkertaisesti tulostinpaperin loppumisesta.

Huoltofirma saa automaattisesti ja hyvissä ajoin etukäteen tiedon paperin loppumisesta, mutta tässä tapauksessa uusia lippurullia ei oltu vielä ehditty automaatteihin vaihtaa. Pahoittelen kovasti tästä asiakkaille aiheutunutta harmia.

Lähi- ja kaukoliikenteen junaliput voi ostaa kätevästi esimerkiksi uudesta mobiilisovelluksestamme, johon maksukortin tiedot voi tallentaa valmiiksi kesän junareissuja varten. VR:n palvelupisteen lisäksi junalipun voi napata mukaan myös miltä tahansa R-kioskilta.

Anna Loukamo

prosessipäällikkö,

myynti ja asiakaskokemus

VR-Yhtymä oy

Lue myös: Kuka on vastuussa yksin matkustavasta lapsesta? Liikennöitsijöiden välillä on eroja
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Mielipide

Näytä lisää

Paikallismediat

Lue seuraavaksi