Aiheet

Käyttäjätiedot

Käyttäjä:
Maksullinen sisältö:
Omat tiedot Kirjaudu ulos
Mielipide

Lukijalta

Lukijalta: VR:n huono palvelu jatkuu

Kuva: Armi Suojanen

Maanantaiaamu, aurinko paistaa. Päätimme, että jospa lähtisimme käymään Helsingissä, ja junalla kuten niin monesti ennenkin.

Mutta mitä, Lahden asematunnelin kahdessa uudessa lippuautomaatissa on Ei käytössä -teksti, ja ohje osta netistä. Niin, mutta mitäs nyt? Pankkitunnukset on kotona ja kohta on Z-junan lähtö? No, ei hätää, vielä kerkeän ostamaan lipunmyynnistä aseman sisältä.

Mutta mitä, pitkä jono hermostuneita kelloaan vilkuilevia ihmisiä ja vain yksi lipunmyyjä. Osa jonossa olevista luovutti ja sanoi lähtevänsä katsomaan lähtisitkö bussi. Me päätimme odottaa, vaikka se juna meni, mihin olimme menossa

Lipunmyyjältä kysyin, miksi edes aseman sisällä olevat kaksi lippuautomaattia eivät ole käytössä. Vastaus oli: En tiedä.

Meillä ei ollut kiire. Menimme seuraavalla junalla, mutta monien muiden käyttäytymisestä näkyi pettymys.

Täytyy ihmetellä. Kesä on parasta matkustusaikaa, mutta lipunmyynti näin tahmeaa. Ei todellakaan hyvää palvelua VR:ltä Lahdessa.

Timo Räihä
Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa ESS VerkkoPlus 1 kk 9,90 € ja pääset lukemaan kaikki Etelä-Suomen Sanomien sisällöt.

Tilaa tästä 1kk
9,90€

Oletko jo tilaaja?

Mitä tunnetta juttu sinussa herätti? Vastaamalla näet, millaisia tunteita juttu herätti muissa lukijoissa.

Kommentit comments

Suosittelemme

Näitä luetaan nyt

Mielipide

Näytä lisää

Paikallismediat

Lue seuraavaksi