Aiheet
Kirjaudu ulos

Käyttäjätiedot

Nimi:
Osoite:
Postinro ja toimipaikka:
Sähköposti:
Nimimerkki:
Asiakasnumero:
Liitä asiakasnumero tiliin
Muokkaa tietoja

Voimassa olevat tilaukset

Tuote:
Tyyppi:
Voimassa: -
Muokkaa tilauksia

Kaupallinen sisältö

Mikä on Lahti Sydämessä kampanja?

Tällä viikolla käynnistyy Lahti Sydämessä -kampanja. Tarkoituksena on kiinnittää huomiota siihen, miten jokainen asukas voi omilla arkipäivän valinnoillaan vaikuttaa Lahden seudun elinvoimaisuuteen ja kehitykseen.  Kampanjan aikana kiinnitetään huomiota muun muassa työllisyyteen, lähituotantoon ja tulevaisuuteen.

Hankkeessa tuodaan esiin lahtelaisia/päijät-hämäläisiä tuottajia ja elinkeinoelämän toimijoita. He ovat alueen kehittäjiä, työpaikkojen luojia ja tulevaisuuden rakentajia. Tavoitteena on myös nostaa esiin alueella tuotettuja tuotteita ja palveluja sekä pyrkiä vaikuttamaan kuluttajien valintoihin lähituotteita ja –palveluja suosiviksi. "Valitsemalla paikallista voit vaikuttaa!"

Haluamme ylpeänä kertoa olevamme Lahden alueen asialla ja haluavamme yhdessä kuluttajien kanssa rakentaa alueen tulevaisuutta vieläkin kirkkaammaksi.

Lähiruoka on ollut trendi jo pidemmän aikaa sekä kuluttajilla että julkisessa ruokahuollossa. Sen painoarvona ovat paikallisen talouden, työllisyyden ja ruokakulttuurin edistäminen sekä ekologiset tekijät.

Kampanjan tavoitteena on saada mahdollisimman moni lahtelainen tietoiseksi ja ylpeäksi paikallisista tuotteista.  Tekemällä oikeita valintoja kuluttajat voivat vaikuttaa Lahden seudun tulevaisuuteen ja lisätä sen elinvoimaisuutta.

Kampanjassa ovat mukana Lahden kolme K-citymarkettia (Paavola, Laune ja Karisma), Fazer, Sinuhe, Teerenpeli, Arla/Maitoa Hämeestä –projekti, Hartwall, Härmän Snackpoint ja Mediatalo Esa.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä sisältö on avoinna vain tilaajillemme.

Lue 2 viikkoa maksutta!

Oletko jo tilaaja?

Kaikki verkkopalvelut ovat jo käytössäsi ESA-tunnuksillasi.

Kirjaudu sisään

Kommentointi

Näitä luetaan

Paikallismediat

Lue seuraavaksi X